.: Hornbill’s Kingdom :.

.:Gangga Ganggai Penatai Jalai Kaya:.

Selamat Gawai Dayak agai semua…

 Kumang Kapit 2005 

.:Kumang Gawai Kapit 2005:.

Hi there…..semengat Gawai semampai berlegar-legar ngelingi aku diatu. I know its still too early for me to wish anyone "Selamat Gawai Dayak" but I just can't help it, as the spirit of Gawai keep haunting me day and night…..he..he…

Anyway, engka aku nyu overlooked ka meri selamat agai semua my precious friends….diatu aku ka meri Selamat Hari Gawai Dayak 2006, Gayu Guru, Gerai Nyamai; Chelap Lindap Nguan Menoa; Bulih Betuah Belimpah Ari Pun Datai Ke Belama; Enda Sakit, Enda Lengit; Panjai Umur, Enda Tendur; Beranak Betelesak Serata Menoa Menuh Ka Dunya….

gawai 

.:Ngalu Pengabang:.

Hmmm…aku plan pulai ke menoa 25/05/06 tu. Udah nya pulai kerja baru kena 12/05/06 nyin ila. Pandak aja pemisi, tang apa boleh buat meh, dah adat ngiga pemakai ba menoa orang. Tat ka aja meh, yang penting ulih pulai ke menoa diri empu. Mina sinu mimit Gawai taun tu laban not the whole family be home for Gawai. Bala menyadi ke bukai nda ulih pulai laban ke bisi penanggol ke enda ulih diseliahka. Arap ka ulih betemu ngau sida maya Krismas ila meh. And I want to wish my beloved brothers and sisters a Happy Gawai Dayak mega meh. May God bless them always.

gawai dayak 

.:Maya betemu moa:.

Ngagai bala raban former RD, akumeri selamat Gawai agai kita mega. Especially my dear friends/bro BE, BEL, Silmido, Mith, Val, Van, LH..(i'm glad to know u guys)..errr who else arrr… Enggau pesan rindu-rindu meh selalu…anang manchal maya Gawai…kita ke nadai orang ngempu giga meh tipak diri empu anang aja ngachau laki/bini orang…kita ke udah bisi orang ngempu diau diri aja meh ngelila ka orang au…nagang diri maya ngirup ai bisa…dont drink and drive…ingatlah orang tersayang…berhati-hati di jalan raya…majulah Gawai untuk negara…chewahhhhh!!!!

p/s – nti sema kitai ulih berundang ngabang agai pangan diri nyamai ndar. Tang takut mimit aku ka ngabang laban ke enda nemu enggau orang ngirup ai bisa. Sigi nda ngirup ga aku tu…

Peace to all…….

May 3, 2006 Posted by | Jurnal Aku | 7 Comments